IDIOMA DEL BLOC

Aviso para los visitantes de fuera de España sobre el idioma. Este blog está escrito en catalán, que es un idioma diferente del español. Hago esta advertencia para que la traducción, en su caso, no resulte errónea.

Notice to visitors from outside Spain on the language. This blog is written in Catalan, a language other than Spanish. I make this warning to the translation, if not prove incorrect.


4 de maig del 2016

LOOKS QUE M'AGRADEN. 24

Avui, el canvi en el post és total respecte la setmana passada. En el darrer post, l'element comú era el color i els vestits bàsics i senzills. En aquest post torno, una mica, al meu criteri habitual, on l'elegància i la manca de complicacions s'ajunten amb l'estil personal. Torno, una mica, a les propostes més sobries i jugo amb una combinació que ha funcionat tota la vida i que ara torna amb molta força als vostres blogs: el blanc i el negre. 

I, com sempre, per ordre alfabètic, començo amb l'Annette, del blog LADY OF STYLE. Qualsevol cosa que digui d'ella serà repetitiu, doncs ha sortit molt al meu blog i és una mostra habitual del que jo vull explicar. Una dona sense pors, elegant i amb personalitat. El seu conjunt tot negre amb l'americana blanca és un clàssic, però és tan bonic i el porta amb tanta classe! 


ANNETTE




























La Laurie, del blog VANITY AND ME, porta un vestit d'aquells que em tenen el cor robat, llarg, estampat, amb aire clàssic però amb un toc de modernitat en el disseny i en el patró. M'agrada la proposta, amb el collaret, el bolso, els talons... És bàsic i elegant, és modern i d'avantguarda, és molt bonic.

LAURIE



La Marta, del blog ELEGANTE A LA PAR QUE DISCRETA, és una amiga del meu blog. És una de les persones que més admiro i que més m'agrada i em sorpren anb les seves propostes. Elegant, ho és , és evident, ara... discreta! jo no ho tinc tan clar, i m'encanta que les seves propostes no ho siguin, És valenta, atrevida, juganera i amb personalitat. El seu conjunt en blanc i negre ho té tot: elegància, classe, informalitat, estil, modernitat... Ella és així, pur atreviment i encert. 

MARTA



La Nicolene, del blog FIFTY FABULOUS, és un dels exponents més clars del que vull explicar i destacar en el meu blog, per maduresa, elegància i personalitat. A la seva presentació diu:"si vols que et prenguin seriosament, no vesteixis com un pallasso", i ella aconsegueix fer-ho realitat malgrat la seva osadia i valentia en els outfits. No són avorrits ni bàsics, però tampoc són pallassades, són, ni més ni menys, que... elegants i amb classe. Aquest conjunt en blanc i negre, combinant estampats que semblen incompatibles, és, al meu parer, un alè de personalitat. 

NICOLENE




























I, amb la Susan, del blog FIFTY, NOT FRUMPY, avui trenco una de les meves regles, que és posar tres fotos del mateix look. Quan vaig començar a pensar el post, després de recollir el que més m'agradava, tenia clar que seria de blanc i negre, i curiosament havia escollit en la meva preselecció tres post de la Susan. N'havia d'excloure dos, però tots eren de blanc i negre i tots m'agradaven. Per tant, els poso tots tres i vosaltres, visitant el seu blog, ja decidireu quin us agrada més. Són tres meravelles de l'elegància bàsica i sense complicacions, són tres exemples de que ella es un autèntic mite de la moda madura. 

SUSAN

SUSAN

SUSAN

64 comentaris:

  1. Thank you so much for featuring me amongst these stunning fellow bloggers, dear Josep-Maria, it is an honour!

    Best wishes from Germany,
    Annette | Lady of Style

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Annette. It is an honor for me to have your picture in my blog. Greetings.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Dziękuję, Jolanta. W czerni i bieli jest, jak mówisz, ponadczasowe. To jest zawsze zwycięska kombinacja. Pozdrowienia.

      Elimina
  3. Thank you for including me with these other lovely bloggers Josep-Maria! Have a beautiful day!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Susan. It is an honor to have you in my blog. You are a myth to me. Greetings.

      Elimina
  4. Thank you so much Josep-Maria. And alongside all these other beautiful ladies. This has really made my day x

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Laurie. It is an honor to have you in my blog. I love your style. Greetings.

      Elimina
  5. Bardzo ładne zestawy i piękne kobiety.
    Podoba mi się najbardziej styl Susan.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dziękuję, Barbarossa. Susan, jak sądzę, jest mitem, blogi dojrzałe modę, ona ma świetny styl. Pozdrowienia.

      Elimina
  6. Muchas gracias Josep María por incluirme en este post dedicado al Blanco y Negro!! Voy a tener que cambiarle el nombre a mi blog!!, je, je!! Me alegro mucho de que te guste mi look con un punto atrevido y rockero!! Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Marta. Que más puedo decirte, tú sabes como me gusta tu estilo. Un abrazo.

      Elimina
  7. This time Nicolene is my favourite because I met her in person. She is a great lady.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Martina. I think Nicolene is a real lady, as you say. What a pleasure to meet her. Greetings.

      Elimina
  8. Susan and Nicolene's outfits are fantastic ! Your posts are always inspiring and positive ...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thanks, Dan. You're very kind to review my blog. Nicole and Susan are two very elegant and self-styled ladies. Greetings.

      Elimina
  9. Buenas noches Josep Maria, alegria volver a visitar tu blog, como siempre todos super acertados y con estupendo criterio, al estar algo despegada a muchas de ellas no las conozco pero todas estupendas! lo dicho un honor visitarte, hace unos meses conicidi con Fita e incluso hablamos de ti, de volver a coincidir un dia en Bcn, Besos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carmen, yo también me alegré al volver a ver tu blog activo, tú sabes como te aprecio. Me alegra que conocieras a Fita, seguro que lo pasasteis bien, sois dos mujeres con gran personalidad. Yo tengo un café pendiente con ella en bcn. Quizás ahora que seré abuelo, y mi hija vive allí, pueda encontrarla y a ti también. Besos.

      Elimina
  10. Qui perill que tens, Josep Maria. Cada setmana tinc que afegir algun blog que encara no seguia. La llista sera eterna per culpa teva, i a sobre t´ho haig d'agrair.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Ruth. Em fa molt content que segueixis el meu blog i descubreixis nous blog aquí. Salutacions cordials.

      Elimina
  11. Esta vez me gustan todas, pero mi Martita está espectacular. Un besin

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Omaira. "Nuestra" Marta es siempre espectacular, como tú. Ese grupito de bloggers del norte sois un equipo triunfador. Petonets.

      Elimina
  12. Good morning. Beautiful blogger you show today. Annette is the one I spotted years ago for searching 40+ blogger. Always elegant.
    Greetings
    Andrea

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Andrea. Annette is a benchmark for European mature fashion. She has a lot of class and elegance. Best regards.

      Elimina
  13. Estupendas propuestas Josep Maria me encanta el blanco y negro y sin dudarlo me quedo con la propuesta más simple pero para mi gusto preciosa... la primera!!!!


    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Reme. El blanco y negro siempre funciona, es elegante y admite tantas variaciones... El look de Annette es genial, sencillo, básico y muy elegante. Saludos cordiales.

      Elimina
  14. Me encanta la selección, me gustan mucho las combinaciones blanco y negro.Me gusta ver a mi amiga Marta entre tus propuestas es un look ideal
    Un besazo
    Gema
    Brújula de Estilo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Gema. El blanco y negro siempre funciona y es muy elegante. El look de Marta combina elegancia y atrevimiento, es genial. Saludos.

      Elimina
  15. Wszystkie panie świetnie wyglądają. Dzisiaj spodobała mi się Marta i Susan.
    Pozdrawiam, miłego dnia...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dziękuję, Barbara. Cieszę się, że twoja wizyta. Marta i Susan mają bardzo ładnym wyglądem. Pozdrowienia.

      Elimina
  16. I always admire ladies you show in your blog. Like in real life they are all different, have dfferent styles and figures but every one of them is unique. I've been following some of the ladies on their blogs and I find them very inspiring. Best regards Margot :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you very much for your visit and your comment, Margot, you're very kind. Your opinions are very important to me and encourage me to continue. Best regards.

      Elimina
  17. Hola Josep-Maria,me gustan todas,como siempre,pero en especial Annette y Marta por la que siento especial debilidad ya que la sigo desde sus principios.UN saludo

    http://bauldealgodon.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita Pepa. Annette es un referente europeo en la moda madura y nuestra Marta lo es a nivel español, al menos para mi. Saludos.

      Elimina
  18. Great post! Love the images as well. Hope you have an awesome new week.

    Style For Mankind
    Bloglovin

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you very much for your visit and your comment. Happy week for you too.

      Elimina
  19. Me encanta la combinación de blanco y negro y tus amigas nos demuestran las mil y una posibilidades que tiene.
    Cada una en su estilo le han sacado todo el jugo y da gusto verlas
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Curra. Esta combinación es una de mis preferidas, creo que es muy elegante y permite looks muy diferentes. Amigas, amigas, tengo pocas... En la mayoría de los casos son personas con estilo y personalidad a las que sigo. Tú eres, para mi, una de éllas. Un abrazo.

      Elimina
  20. Una gran selección y unos looks fantásticos, el B&W es siempre un exíto asegurado! Un abrazo amigo.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias María, me alegra que te guste el post. Ya estás de vuelta? Un abrazo.

      Elimina
  21. El primero es ideal
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Noemí, me alegra que te guste el look de Annette. Saludos.

      Elimina
  22. Sama bardzo lubię mocne kolory i często je noszę. Jednak do pracy najczęściej ubieram czarno białe zestawy. W nich czyję się elegancko i profesjonalnie :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dziękuję, Grażyna. Wyglądasz zawsze piękne z wieloma kolorami. Ale l czerni i bieli można rozwiązać wiele codziennych potrzeb, a także bardzo elegancki w was. Przytulić.

      Elimina
  23. Widzę, że dzisiaj postawiłeś na czarno - białe stylizacje. Klasycznie i elegancko.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dziękuję, Hanna. Mam nadzieję, że cieszył się ten wybór. Pozdrowienia.

      Elimina
  24. Cada día está más guapa mi adorada Marta!!!!
    Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Carmen. Marta es genial preparando looks. Saludos.

      Elimina
  25. Me encanta el blanco y negro, son fantásticas Josep
    besos de susana de piñadelys.com

    ResponElimina
  26. I prefer Marta to day, extra look. Greetings

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Grazyna. The look of Marta has triumphed this time, it is very nice. Greetings.

      Elimina
  27. Me ha gustado esta selección y además puede ser muy inspiradora ya que yo recurro mucho también al blanco y negro, aunque el color me gusta muchísimo. El look de Marta con la chaquetita de rayas me ha encandilado.
    Besos
    http://desedayrosa.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Rosario, me alegra que te guste el post. El look de Marta es genial, verdad? Saludos.

      Elimina
  28. El blanco y negro es una propuesta segura! Selección elegante y con mucho estilo! Un beso.

    http://mumandme-trapitos.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por la visita y por el comentario. Saludos cordiales.

      Elimina
  29. Me quedo con el primero y el de Marta, me han encantado los dos.

    besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Olga, son dos propuestas muy elegantes y bonitas, y dos mujeres con gran estilo y personalidad. Saludos.

      Elimina
  30. Preciosos todos estos looks. La verdad es que el binomio blanco y negro siempre resulta un acierto y es de los más elegantes. Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ángeles. El blanco y negro es una combinación de éxito siempre y resultan tan elegante... Un abrazo.

      Elimina
  31. Great picks. Thanks for introducing me to three ladies I did not.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you for your visit, Nicole, I'm glad you like the selection and that is useful to you. Greetings.

      Elimina
  32. Thanks for introducing us to these awesome fashion bloggers. Again great finds and outfits

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you, Nicole. This post really was very interesting. The looks were beautiful. Greetings.

      Elimina

Agraeixo els teus comentaris, ajuden a millorar / Agradezco tus comentarios, ayudan a mejorar / I appreciate your comments, they help to improve